Muskelbygging

Muskelbygging kan være målet i seg selv, eller det kan være til støtte for økt prestasjon eller overskudd til daglige gjøremål. Dette kan være aktuelt for alle aldre og kjønn.


Det er de samme prinsippene som ligger til grunn for å bygge mest mulig muskelmasse på kortest mulig tid, men det må alltid individualiseres for et godt resultat. De fleste har fått med seg at protein er viktig. det er riktig, men det er langt i fra det eneste som må være på plass for god effekt. 


Hormonell styring, karbohydrat og en rekke andre næringsstoffer yter stor viktighet for muskelbygging og overskudd til treningsøkter av god kvalitet. 


Det er mange myter innen kosthold, tilskudd og trening. Desverre går dette ofte på bekostning av treningspotensial. Det vil si at ved riktig fokus kan du oppnå bedre effekter enn hva du gjør nå- Vi hjelper deg å få styr på de viktigste kostholdsgrepene for effektive resultater og i samarbeid med deg setter opp et fleksibelt kostholdsfundament som du klarer å følge og samtidig lar seg kombinere med andre viktige ting i livet. Vi ønsker at du skal få så god effekt av treningen din som mulig. Dette lar  seg også gjøre i kombinasjon med hygge og sosiale gleder.

Parallelle målsetninger

• Har du paralelle plager og mål?
• Vi målretter veiledning for flere utfordringer samtidig